torsdagsmys

Vi skjutsade hem Marika för några timmar sen, har hunnit käka middag och slappa lite framför tvn och även pratat med min fina pojkvän Andreas.
Till middag blev det mandelfisk, herregud vad gott det är! Tack älskling för att du tipsade om det, det är nog min nya favoriträtt. Mums! Alla borde testa det, rekommenderas verkligen (om ni inte nu är mandelallergiker, men då är det synd om er).

Har suttit och druckit ännu mer Pucko och vi var även på affären och handlade efter att vi lämnat Marika, och då köpte jag två påsar chips och en stor chokladkaka. Så har käkat lite choklad och ska snaska på chips sen till en film, New Moon tror jag det blir ikväll. Blir spännande att se om den är lika bra som 1:an av Twilight, även fast jag har hört att den inte är det...men jaja, det är väl upp till var och en.
Men ni får ha en fin kväll så kommer jag nog med ett videoblogg inlägg snart, det andra för idag haha :D

vaiw
Härligt med Fazer mintchoklad och Pucko!

vkwngf
Njuter även av en fruit shoot, fast den här smaken var inte lika god som den tropiska.


Kommentarer
Postat av: Anonym

om du gillar mode, skönhet, smink, musik och maaasssa sånt , plus att läsa om nästan allt..



checka min blogg!

2010-03-04 @ 20:45:53
URL: http://fannyhilding.blogg.se/
Postat av: Handla Billigt

Vill också ha choklad!

2010-03-04 @ 22:36:18
URL: http://handlabilligt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0