superont i halsen

När jag vaknade imorse så kände jag hur det bara värkte som tusan i halsen, jag hade ont i huvudet och det gjort verkligen ont i hela kroppen! Mycket värre än igår, och sen när Monica (som fått feber) ropade på mig när jag gjorde lite frukost så när jag skulle svara så tappade jag nästan rösten! Så det är illa idag...men det går bättre och prata nu senare men det gör fortfarande väldigt ont när jag pratar, så jag får bara ta det lugnt och hoppas det är bättre till imorgon när skolan börjar.
Fast även om jag så har feber imorgon ska jag till skolan! För jag ska ju äntligen få byta klass och då vill jag inte vara borta första dagen, det skulle vara sjukt pinsamt tycker jag i alla fall haha.

Och sen en till grej, jag kommer snart få hem The Sims 2 med alla tillägg så det blir att avinstallera The Sims 3.
Jag fick som jag ville ändå.
Alltså jag vet inte, jag försökte verkligen idag men blir inte klok på 3an till 1%! Så jag har gett upp helt och ska börja spela 2an igen, för det är mycket enklare att förstå sig på men det är ändå i stort sett en massa funktioner och det är mer tillägg till den än 3an. Som till exempel lägenheter och djurliv, och jag älskar att man kan ha hundar och katter haha. Saknas ju bara att man inte kan ha hästar, hehe.
Fast i och för sig det hade kanske gått bättre om jag läst på lite innan jag började spela och skulle försöka börja bygga ett hus åt min familj som jag så fint lyckades få ihop, men jag hatar ju att läsa instruktioner så har väl lite mig själv att skylla att det inte gick så bra. Haha typiskt mig. Jag vill helst kunna saker så fort jag bara ser dom, utan någon förklaring och en massa instruktioner först. Ganska dålig egenskap va?

Andreas skickade förresten också en bild på sin superfina, nyaste tatuering idag som han var och gjorde igår! Den är verkligen jättefin och passar han perfekt, jag tänkte lägga upp bilden här på bloggen så ni får se den och hoppas det är okej för han.
Nä, nu ska jag snart kila över till Teos med pappa och Monica när pappa kommer hem för att käka pizza. Har även peelat mig och allt tidigare så jag är len som en bebis och doftar som en blomstrande sommardag, eller nåt sånt haha. Fräsch med andra ord.
Jaja, ha en fin kväll så hörs vi imorgon :D

bwr
Visst är den snygg? Som sagt, hoppas det är okej för dig att jag la ut den men det ska väl inte vara några problem eller haha? Säg till älskling om du vill att jag ska ta bort den! Lovar att inte bli sur.

bwb
Har även fixat naglarna! Blev lite ljusbeiget med lite glitter. Gillar den ganska naturliga stilen på naglarna men ändå välgjorda.

Kommentarer
Postat av: FATMA | sångerska

Ska du kolla på Oscargalan inatt? :)

2010-03-07 @ 16:52:21
URL: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0