stallet snart

På ungefär en timme ska jag vara i stallet, så vi drar om ungefär 45 minuter.
Vi ska hämta upp Marika för hon ska rida trots allt, kanske bättre med rumpan hahaha? Får väl fråga henne.
Kan också hända att hon ska sova över hos mig inatt, men pappa skulle fundera lite och hon ska fråga sina föräldrar sen, så vi får se! Men det skulle vara skoj såklart, även om det inte blir skräckfilm eftersom hon HATAR skräckfilmer eftersom hon skräms så mycket av dom, hehe, stackarn! Så skräckfilm blir det när Cissi sover över någon helg, hon kunde ju tyvärr inte nu under veckan eftersom att hon och Gloria ska vara i fjällen heela sportlovet *snyftsnyft*
Hoppas ni har kul förresten tjejer, åk försiktigt i backarna hehe!

Nä, nu ska jag inte uppehålla er mer. Ha en bra eftermiddag/kväll så hörs vi förhoppningsvis när jag kommer hem från stallet, då får vi se om jag har Marika med mig eller inte. Ta hand om er...btw, fan vad blogg.se segar just nu! ♥

puss
gillar verkligen det här läppglanset! men det är snyggast på sommaren till en läcker solbränna...

puss
puss på er alla!

Kommentarer
Postat av: Louisa

Åh, vilket läppglans är det? :) hoppas du svarar! fin blogg btw!

2010-03-04 @ 12:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0