spelar sims...

Japps, ni läste rätt! Jag har ju börjat spela sims igen tihi, fast nu The Sims 3...
Men vill faktiskt byta tillbaka till 2an!
Blir inte klok på 3an, det är för mycket detaljer och för mycket att göra. Visst ett spel ska vara spännande med många funktioner, men 3an blev lite för mycket. Jag tycker att när man bygger hus ska det fortfarande vara likadant som i 2an, det var så jäkla lätt att göra det snyggt då! Nu är det too much too complicerat, gav upp haha. Får väl försöka senare *suck*
Någon som förstått sig till 100% på 3an??!!

Min snälla pappa poppade förresten precis popcorn till mig, så ska se film snart och och käka popcorn och fortsätta krya på mig. Älsklingen är förresten och tatuerar sig nu (om han inte är klar), det blir hans 6e eller sjunde tatuering va ? Grymt! Jag älskar killar med tatueringar mwihi, så jag älskar han nästan ännu mer för att han har så många tatueringar haha, hade han inte haft det hade jag dissat han direkt...haha nää skojar självklart bara, jag skulle älska han lika mycket ändå ♥
Herregud vad jag har ont i ryggen nu! Sitter på sängen med laptopen på en låg pall och får luta mig ner hela tiden när jag ska knappra på datorn, helvete vad ont det gör...känner mig som en gammal tant hahaha. Men nu vet jag kanske hur jobbigt pappa har det med sitt ryggont, för är det såhär det känns då är det ett helvete!
Jaja, ni får ha en fin kväll så hörs vi imorgon! Det här får bli det sista inlägget för idag, men ha det så bra och sussa gott så hörs vi! ♥

rbgw
Mums! Väldigt mättande men goda hehe.

rgw2
Popcorn och Avatar!

Kommentarer
Postat av: sarah

haha det är askul :D

2010-03-07 @ 03:38:31
URL: http://sajse.blogg.se/
Postat av: hissaOCHdissa

VÄLKOMMEN TILL NATTSTADS NYA HISSAOCHDISSA BLOGG!!!



Senaste hissarna:

- Tiger Woods var kanske inte otrogen!!

- Hugh Hefner, en legend

- Facebook, en STOR HISS



Senaste dissarna:

- Jackie Ferm, dagens största diss!

- Sverigest största häxa Anna Anka ska PISSAS!

- Carolina Gynning, 100% FALSK, TJUV, LJUGER!



DAGS ATT DISSA TILLBAKA , MED RIKTIGT GROVA DISSAR!!!!

nattstad.se/hissaOCHdissa

2010-03-07 @ 16:23:07
URL: http://www.nattstad.se/hissaOCHdissa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0