sjuk

Hej på er, har ni haft en skön morgon? Själv har jag sjukt ont i halsen och känner mig hängig och allt, bara jag inte får feber tills på måndag!
Skulle ju egentligen till Hertsön idag och hänga med en kompis, men så blir det då inte :(
Men Monica for iväg en sväng in till stan med sin lilla syster så hon köpte en massa choklad och nötter till mig att mumsa på, härligt tack så mycket! :)
Som ni kanske förstår så har jag inte fixat mig idag eftersom att inget speciellt ändå kommer hända nu när jag är sjuk, så ingen dagens outfit idag..men vi kan ändå ta en dagens lista senare hehe.
Nä, nu ska jag nog dricka lite vatten, käka mer nötter och spela The Sims 3, sjukt kul! Ha en fin dag och hoppas ni inte också är sjuka så hörs vi senare.

Puss.

b4np
Käkar choklad/yoghurt doppade nötter/bananchips för att bli frisk hehe

b343
Sjuklingen vill inte visa sitt ansikte haha, känner mig sjukt ofräsch idag! Tur att jag fick hjälp med hur man gör en header som jag ska fixa nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0