shopping

Här kommer bilder på kläderna jag shoppade idag, och jag ber om ursäkt för den dåliga kvalitén på bilderna. Ska önska mig en bra kamera när jag fyller år till sommaren, lovar!

vfgwqvw
Vit, lite oversize tischa med stort tryck och texten "the stories of red lips" köpt på H&M för 149 kr

vwev
Mörkgrått, tajt spagettilinne köpt på H&M för 69:50 kr

vqv
Svart, tajt spagettilinne köpt på H&M för 69:50 kr
vwe
Svarta jeansleggings med nitar på sidorna köpt från Cubus för 299 kr (ta 3 betala för 2)
vewveq
Baksidan på mörkgråa jeansleggings
vew
Mörkgråa jeansleggings (samma som bilden ovan) med rynkningar vid knäna köpt på Cubus för 299 kr (ta 3 betala för 2)
gvwee
Baksidan av blekblå jeansleggings
fsdv
Blekblåa jeansleggings (samma som bilden ovan) köpt på Cubus för 299 kr (ta 3 betala för 2)



Kommentarer
Postat av: sarah

fina saker du köpte!

2010-03-05 @ 21:17:04
URL: http://sajse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0