pucko för f*n!

Har käkat middag, sitter och snackar med älsklingen och häller i mig Pucko haha. Fy fan så gott det är! Vi köpte ju flera liter på affären idag, I am soo happy for it.

Ska snart ta en dusch och kl 20 ska jag se på Dating in the dark på kanal 5, ska ni också göra det ?
Kan nog bli lite småkul, hehe...
Även fast det är ett såntdär märkligt dejting program som dom som brukar/brukade gå på MTV, syftar på till exempel Next.
Men det brukar ju vara lite småkul haha, så det blir nog skööj!
Nä, nu ska jag sluta sitta här och svamla och vara lite social med mitt fyllo hahaha. Men vi hörs senare ♥
jag o älskade
jag och äälskade pucko, det är för gott! har ju flera liter, nån som vill ha hehe ? x)

wait
kolla, därinne ligger ÄNNU en till och bara väntar på mig..och det finns fler!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0