Marika is here!

Sådär, snart är det 4 mars 2010...snart midnatt då moahaha! Ska jag skrämma lilla haren Marika då tycker ni haha ? Självklart...

Ja, som ni kanske märker då så fick Marika sova över hos mig inatt! Vi har druckit en massa Pucko, käkat chips, nördat i webbcamerna till älsklingen och bara varit så galna som man kan bli, hehe!
Nu ligger Marika ihoprullad i MITT täcke och tjatar på att att vi ska gå och hämta mer Pucko, får väl bli så då...*suck* vad jobbig hon är...haha nä skämt åsido, jag är också riktigt sugen just nu! Speciellt efter alla chips som vi ätit oss kräklessa på nu.
Förresten, Marika har filmat några fåniga klipp med sin kamera men vågar inte lägga upp dom. Lite private hehe...
Haha, men kanske lite för mycket för att visa upp för världen? Nåja, ni överlever hoppas jag. Förresten, ridningen gick skitbra! Hästen jag fick (en jättefin häst som heter Felix) sa Marika var jättesvår att rida, men han var ju helt underbar att rida! Lite otålig i spiltan innan man går in i ridhuset men sen en superduper häst, love ya mwihi !
Nä, nu babblar Marika som en kvarn som maler kaffe *blablabla, Lena, Lena, Lena!*, så får väl hämta Pucko till oss och sen vara lite social med fialottan...hon tvingar mig förresten att stanna kvar när jag ridit nästa onsdag och se hon rida, tjöt tjöt tjöt (som älsklingen brukar säga) hahaha..nää, ids faktiskt inte! Visst är jag sjysst?
Haha, märker att jag bara svamlar nu. Är nog ganska trött, men aja. Vi hörs imorgon med förhoppningsvis en videoblogg också! Sov så gott och låt inte någon psyka er hjärna med en massa babbel HAHAHA, förlåt Marika..du får mörda mig...hehe...♥

hay
osminkad!

jag o marika
jag och Marika, vad söt hon är hehe! rosiga kinder...nawwe! helt naturligt också! hahaha

ahh
ahhh! Pucko! vi har redan druckit upp typ en liter...ha-ha.

s.s
haha gissa vad Marika grejar med när hon sitter vid datorn ? ...

marika
hmm...koncentrerad ?

uttråkad
uttråkad medans jag väntar på att Marika ska greja klart på s.s *snyftsnyft*

dahh
måste ju ha nåt att göra medans Marika sitter vid min laptop, varför inte försöka sig på en pose ?

smile
always a smile on my lips!





Kommentarer
Postat av: Alina

Allt bra med dig idag? =)

2010-03-04 @ 14:43:32
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0