Im wear...

bfe
fbs
fbs
egv
Idag har jag på mig: ceriserosa linne från Peppercorn, mörkblåa jeansleggings från KappAhl, silverarmband med guldlejon, rosa halsband (som armband), silverhalsband med rosa hästsko och rosa rosettörhängen med liten sten från Glitter

Dagens humör: Glad men lite seg.

Dagens mående: Fick ont i halsen tidigare på dagen och är tyvärr lite hängig.

Dagens borde: Duscha, nu!

Dagens frisyr: Plattat och utsläppt

Dagens smink: Det vanliga: foundation, puder, rouge, ögonskugga, vit kajal, svart kajal, mascara, läppglans

Dagens klädsel: Linne, jeansleggings

Dagens planer: Fara till stan och luncha och shoppa, duscha, se New Moon och Avatar

Dagens materiella vill ha: Hmm...va?

Dagens fundering: Ska jag dricka te mot mitt halsont?...

Dagens beroende: Fazer mintchoklad och läppglans haha

Dagens tråkigaste: Halsontet

Dagens längtan: Längtar lite smånervöst till måndag då jag äntligen får byta klass!

Dagens superlängtan: Påsklovet, då får jag vara med min älskade Andreas.

Dagens tidning: H&M MAGAZINE

Dagens låt: Good girls go bad (med Leighton Meester och Cobra Starship)


Kommentarer
Postat av: ITZI

gulligt halsband, ha en bra dag :)

2010-03-06 @ 07:26:52
URL: http://itzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0