hemma från stan

Jag, Marika och Monica kom hem från stan för ett tag sen, det blev att shoppa en del kläder och även en ny foundation som jag kommer visa sen.
Vi lunchade också på Sub&Co, kycklingsallad som alltid, mums! Men Marika hade inte tagit med sig tillräckligt med pengar för lunch och Monica hade bara hämtat ut pengar så det skulle räcka åt oss, och självklart för min shopping också. Så stackarn fick gå hungrig och dessutom hade hon ont i magen, duktigt att hon stod ut några timmar med oss haha!
Monica gick ju även och plockade ögonbrynen så medans vi satt och väntade på henne så bjöd dom på exklusiv chokladgodis och supergod varm choklad, verkligen mysigt.
Förresten, vad slaskigt det börjar bli på stan nu. Ett tecken på att våren är på väg kanske?...Härligt! Även fast slasket kanske inte är det roligaste, eller vad säger ni? Snö eller slask?

Gick också in på en butik inne på Strand där dom bla. säljer smycken från Snö Of Sweden, såg ett skitsnyggt halsband i stil med ett Blondinbella hade! Kostade kring 700 kr, måste ha...får väl bli framåt våren, jag ska köpa Snö på våren haha.
Nä men skämt åsido, deras smycken är verkligen jättefina.
Nu pratar jag med Andreas (eller pratar och pratar, vi har igång samtal på Skype men han ligger och sover i webbcameran haha, sötnos) och ska väl spela The Sims 3 snart som pappa installerade medans vi var på stan, tack pappa, nu ska jag bli sims nörd igen! Säger vi.
Ikväll ska jag nog inte göra speciellt mycket, se klart New Moon och sen kolla på Avatar. Det kan också hända att vi ska iväg ikväll till Monicas lill syrra och hjälpa henne med en grej och umgås lite, jag får väl se hur dom gör med det. Men ha det bra så lägger jag upp kläderna jag köpte snart :D

ökewö
Marika studerar smink inne på Lindex.

ewwgbe
Inne på Tiimarii, jag i en rosa cowboy hatt haha!

ge3w
Marika också inne på Tiimarii, hahaha värsta minen!

bgewb
Marika dricker varm choklad inne på Presenta & Här medans Monica plockade ögonbrynen.

gwgw
Jag dricker varm choklad, fast det var så varmt medans jag fotade så drack inte då haha, tål inte när kaffe/te/chokladdryck är för varmt.

evbw
Inne på Presenta & Här

bbvw
Mot sminket, parfymerna och där man kan bli sminkad!

vwd
Lunch på Sub&Co, coca cola och kycklingsallad, mums!

vönnösw
Dom visade The City inne på Sub&Co, fast det var inte lika bra som The Hills.

vww
Inne på KappAhl, hade shoppat en del då.

vwv
Haha, Marika inne på KappAhl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0