4 mars 2010

Hej på er!

Jag och Marika har varit vakna i några timmar nu, vaknade vid 12 och gjorde oss inte i ordning förrän vid halv två tiden...hehe, kanske lite onödigt ? Jaja, this is us!
Vi har nördat vid datorn mest hela tiden och snackat med älsklingen, han hade förresten glömt att betala elräkningen så han är utan ström idag haha. Men han löste det genom att sno från sin farsa som bor precis bredvid han, han är allt en smart jäkel.

Marika ska hem om ungefär 45 minuter i alla fall, ska väl käka middag på ett tag och sen bara ta det lugnt. Förresten, ser ut som åskmoln på himlen haha...inte kan det väl bli åska på vintern ?! Knappast va ? Eller..?
Haha, jag vet, jag är GANSKA korkad. Men jag får betalt för det hehe! Nä, nu svamlar jag bara...
Jag och Marika har också gjort en videoblogg efter vi hade ätit frukost, skriver in länken på bloggen snart så får ni gärna kika på den! Även fast vi svamlar som två tokstollar hehe. Vad ska ni göra idag då kära läsare? Också bara ta det lugnt eller? Funderar förresten på att se New Moon eller Avatar ikväll, borde egentligen se Avatar eftersom att jag har tänkt göra det i över en vecka men det blir aldrig av! Fast är ändå mer sugen på New Moon.
Jaja, let's see!
Nä, känner att jag har brist på saker att skriva om nu. Förresten så MÅSTE ni kika på videobloggen, för jag berättar en skojig och äcklig grej som hände igårkväll..hmm, kan säga att det har med Pucko att göra. Hoppas ni hör vad jag säger där för vi börjar ju självklart asgarva när jag ska berätta det.
Men ha en bra dag så hörs vi senare när Marika åkt hem med dagens outfit åde, nu ska jag vara social med henne, massa kramar! ♥

nyvaken
nyvaken, too bad hehe...

vem har vi här?
vem har vi här?...

bilden är tyvärr suddig för att hon rörde på sig

frukost

frukost var det här!

puckooo

Haha fan vad vi dricker Pucko, snart kommer det ju spruta ut Pucko från alla hål HAHAHA

ny skönhetsprodukt?

Haha..en ny skönhetsprodukt?...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0