3 mars 2010

Hej på er!

Vaknade vid 10 idag, kunde inte sova bort halva dagen som igår eftersom att jag ska rida på några timmar, måste ta och ringa Marika och se om hon ska med. Men antagligen så har hon fortfarande ont i rumpan efter när hon föll i trappan på Piteå Havsbad för nån vecka sen, men jag får hoppas hon är snäll och kommer och kollar iaf hehe.
Förresten, pappa ska filma mig och fota idag. Så det kommer kanske lite bilder på när jag rider upp på bloggen senare! Spännande va? Om jag nu vågar lägga upp det, är ju inte precis världens professionellaste ryttare än hahaha. Men..let's see.

Förresten, jag kom att tänka på igår när jag såg på Dating in the dark. Fan vad sjukt egentligen att man inte får se den andra, visst jag gillar idén med att man inte ska bli så utseendefixerad och istället gå efter personligheten. Men ändå, jag skulle bli helt frustrerad om det var helt kolsvart och jag inte kunde se den andra. Skulle aldrig klara nåt sånt hahaha, någon som håller med mig?
Men jag blev jäkligt glad imorse iaf när jag kollade ut genom fönstret, snöstormen har upphört, jippie! Så nu kan man i alla fall gå ut utan att blåsa bort, hehe! Passa på nu innan the storm will be back...
Jaja, nu har jag inte så mycket mer att berätta. Lägger upp dagens outfit snart, ha en fin dag! ♥

va äre här
hmm...vad är det här? hittades i kylen...

asså
alltså...any idea?
 

Kommentarer
Postat av: Minnie

Hej! Jag kör en bloggdiskussion där jag undrar vem allas favoritbloggare är och varför, blir superglad om du vill delta i diskussionen.



Kram Minnie

2010-03-03 @ 19:35:56
URL: http://www.minnies.se
Postat av: www.bahu.blogg.se

SE BILDER PÅ PAOW DÄR HON BLIVIT MISSHANDLAD AV AMINA

SE BILDER PÅ PAOW DÄR HON BLIVIT MISSHANDLAD AV AMINA

SE BILDER PÅ PAOW DÄR HON BLIVIT MISSHANDLAD AV AMINA

SE BILDER PÅ PAOW DÄR HON BLIVIT MISSHANDLAD AV AMINA

2010-03-03 @ 21:00:52
URL: http://bahu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0