20100302

Hej på er!

Har varit och handlat med Monica, farsan skjutsade oss till affären för han skulle åka till morsan och hämta min ridgrejer och lite sånt.
Jo, jag skulle vara hos morsan det här lovet. Men det blev lite...eller, VÄLDIGT (!) bråkigt igår. Jag rykte ihop med morsan och stack till farsan sen, är verkligen inte sugen på att överhuvudtaget åka dit igen.
Så sportlovet kommer ändå spenderas hos pappa, yes!
Ska käka snart också, känner hur det doftar mat ända in i mitt rum..häärligt.
Ska inte göra något mer speciellt idag eftersom det är värsta snöovädret ute, helt kaosigt snöstorm som det antagligen är i de flesta delar av Sverige. Så ska bara mysa framför filmer och nörda vid datorn, hehe!

Som ni kanske vet så har ju en massa tåg också ställts in pga snökaoset i hela landet, så älsklingen kunde tyvärr inte komma hit det här lovet för att hans tåg ställdes in, och alla som går från Uddevalla ställdes in nästan! *snyftsnyft*...
men jaja, det kommer ett till lov snart hehe! Längtar som *piip*...
Jaja, ni får ha en fin kväll. Och gå inte ut och blås bort nu haha, om ni inte bor i Uddevalla vill säga eftersom att dom har superfint väder idag med sol och allt! Lyllosarna, hmpf...haha!
Ska fortsätta se min älskling sova i webbcameran nu haha, han är för söt! Vi hörs på ett tag ♥

snö
herregud vad mycket snö det är ute! syns dock inte på bilden, skickade denna bild till älsklingen också hehe.

puss
påväg till Hertsön för att handla, passar på att ge en puss till mina läsare hehe!

snööö
en massa snö på Hertsön...

snöö
...jepps, I know!

ica
tur att det inte har snöat in på Ica, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0